Termeni și condiții bilete online / Online tickets T&Cs

Termeni și condiții bilete.telegondolamamaia.ro

Scopul

Prezenta aplicație (bilete.telegondolamamaia.ro) permite achiziționarea de bilete electronice pentru acces în instalația de transport pe cablu ce deservește stațiunea Mamaia din județul Constanța. Datele de contact și programul de funcționare la zi ale societății TELEGONDOLA MAMAIA SRL se găsesc pe site-ul oficial (https://telegondolamamaia.ro/contact).

Mențiuni

Aplicația este destinată utilizării personale.

Pentru fiecare tip de bilet se aplică restricțiile afișate în platformă (perioadă de valabilitate, nr. de intrări, etc.) la momentul achiziționării, cu excepția situațiilor când s-a comunicat în mod specific altfel (ex.: extinderea sau reducerea perioadei de utilizare posibile a unui bilet valabil, încă nefolosit, poate fi comunicată prin email în cazul în care perioada calendaristică de operare a instalației se schimbă).

Utilizatorii sunt responsabili de datele introduse. Responsabilitatea în caz de imposibilitate a livrării biletelor sau confirmării plății ca urmare a datelor (email, date de plată) introduse revine utilizatorilor.

Utilizatorii sunt responsabili de modalitatea de prezentare a biletului primit. Aceștia trebuie să poată prezenta la punctul de control acces (zona de acces a unei stații) doar odată ce a primit confirmarea emiterii biletului și cu cel puțin o modalitate viabilă de a îl prezenta (afișarea codului QR sau a ID-ului biletului, de pe ecranul unui dispozitiv, pe hârtie sau în altă manieră lizibilă).

Deținătorii de bilete online se supun acelorași reguli de organizare și operare a instalației odată aflați la locația acesteia. Aceștia sunt responsabili să urmărească semnele și instrucțiunile prezente în zonele de acces și în cabinele de telegondolă.

Societatea TELEGONDOLA MAMAIA SRL își rezervă dreptul de a refuza accesul fără rambursarea costului biletului utilizatorilor care nu pot prezenta un bilet valid într-o manieră lizibilă, care prezintă bilete deja consumate conform descrierii ofertei de pe site, care prezintă bilete a căror plată nu s-a confirmat sau care încalcă orice regulament sau semn vizibil în zonele de acces și în cabinele de telegondolă.

Metoda de plată

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină.

Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele partenerului nostru de procesare – PlatiOnline (C Solution SRL).

Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă. Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

Tranzacțiile efectuate pe site-ul nostru se regăsesc în extrasul dumneavoastră de cont asociat cardului cu care ați plătit (sau în secțiunea de sume blocate a aplicației de internet/mobile banking, imediat după plată) cu numele „bilete.telegondolamamaia”.

Livrarea și îndeplinirea serviciului

Biletele achiziționate prin platforma noastră se livrează exclusiv electronic. Acestea sunt trimise imediat ce s-a înregistrat confirmarea plății către adresa de email cu care v-ați autentificat. Biletele online se pot prezenta atât de pe un dispozitiv mobil (ex. telefon, tabletă, etc.), direct din platforma noastră (unde utilizatorul trebuie să fie autentificat) sau pe hârtie, prin imprimarea documentului primit atașat la e-mail. Este responsabilitatea utilizatorului să se prezinte la punctul de control acces (zona de acces a unei stații) doar odată ce a primit confirmarea emiterii biletului și cu cel puțin o modalitate viabilă de a îl prezenta (afișarea codului QR sau a ID-ului biletului, de pe ecranul unui dispozitiv, pe hârtie sau în altă manieră lizibilă).

Politica de anulare

Anularea unui bilet nefolosit, achiziționat cu mai puțin de 8 ore în urmă se poate face direct din platformă. Scopul acestei funcții este posibilitatea de anulare a unui bilet a cărei utilizare a fost făcută imposibilă de închiderea instalației în caz de vreme nefavorabilă, defecțiune tehnică sau motive personale ce duc la imposibilitatea efectuării călătoriei.

Biletul nefolosit și neanulat se poate folosi la orice dată ulterioară din actualul sezon.

După anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în functie de politica acesteia.

Anularea biletelor ieșite din perioada de 8 ore de la achiziționare sau rambursarea sumei pentru bilete deja utilizate nu se procesează în mod automat și nu se efectuează în mod normal.

Pentru situații extraordinare, precum anularea unui bilet care a fost scanat pentru utilizare dar pentru care nu s-a efectuat călătoria completă și restituirea sumei complete sau parțiale după caz (cazuri de vreme nefavorabilă sau defecțiune tehnică constatate după scanarea biletelor pentru îmbarcare sau alte refuzuri la îmbarcare cauzate de societate), vă rugăm să comunicați detaliile pe mail-ul societății în termen de 48 de ore de la producerea incidentului. Pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

Date personale

Platforma de bilete online stochează adresa de e-mail pentru autentificare, date despre biletele cumpărate, momentul controlării și invalidării acestora și informații despre rezultatul operației de plată. Informațiile nu sunt vândute, cedate sau procesate în alt scop decât operarea sistemului. Informațiile despre adresele IP sunt procesate de sistemul nostru doar în tranzit, așa cum este necesar pentru schimbul bidirecțional de informații, acestea nefiind stocate.

Informațiile despre metoda de plată, identitatea și adresa deținătorului acesteia sunt procesate exclusiv pe serverele PlatiOnline (C Solution SRL) și nu sunt stocate de platformă.

Orice persoană are dreptul de a se opune, în mod gratuit şi fără nicio justificare, la prelucrarea datelor sale personale sau de a-și retrage consimțământul dat pentru prelucrarea datelor. Vă informăm că toate datele vor fi tratate confidențial în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor, aplicabil din 25 mai 2018). Ștergerea datelor dumneavoastră se poate face în urma unei cereri transmise prin e-mail, dar va duce la invalidarea biletelor achiziționate dacă acestea nu au fost încă folosite. Modalitatea de plată direct la casele de bilete din punctele de acces nu presupune completarea datelor personale.

Cookie-uri

Platforma de bilete online nu utilizează fișiere tip cookie. Serviciile externe (ex.: C-Solution pentru plata cu cardul și Google pentru verificarea CAPTCHA) pot seta cookie-uri terțe care se supun politicilor de utilizare ale acestor companii, pentru cazurile în care este necesar din punct de vedere tehnic.


Terms and conditions bilete.telegondolamamaia.ro

Goal

This application (bilete.telegondolamamaia.ro) allows the purchase of electronic tickets for access to the cable car facility serving Mamaia resort in Constanta county. The contact details and the current operating schedule of TELEGONDOLA MAMAIA SRL can be found on the official website (https://telegondolamamaia.ro/contact).

Mentions

The application is for personal use only.

For each type of ticket, the restrictions displayed on the platform (validity period, number of entries, etc.) at the time of purchase apply, except in situations when specifically communicated otherwise (e.g.: extension or reduction of the possible period of use of a valid ticket, not yet used, can be communicated by email in case the calendar period of operation of the facility changes).

Users are responsible for the data entered. Users are responsible in the event of the inability to deliver tickets or confirm payment as a result of the data (email, payment data) entered.

Users are responsible for the way in which the ticket received is presented. They must only be able to present the ticket at the access control point (access area of a station) once they have received confirmation of ticket issue and with at least one viable way of presenting it (display of QR code or ticket ID, from a device screen, on paper or in another legible manner).

Online ticket holders are subject to the same rules for the organisation and operation of the facility once at the location. They are responsible for following signs and instructions in the access areas and in the gondola cabins.

TELEGONDOLA MAMAIA SRL reserves the right to refuse access without refunding the ticket cost to users who cannot present a valid ticket in a legible manner, who present tickets that have already been used according to the description of the offer on the website, who present tickets for which payment has not been confirmed or who violate any rules or signs visible in the access areas and in the gondola cabins.

Payment method

Payment can be made online with your personal or company card in complete security.

Cards accepted for payment are those issued under the VISA (Classic and Electron) and MASTERCARD (including Maestro, if they have a CVV2/CVC2 code).

No additional transaction fees are charged.

Card data processing is done exclusively on the servers of our processing partner – PlatiOnline (C Solution SRL).

The security of your information is guaranteed by the fact that PlatiOnline does not store your confidential card data, but sends it encrypted over a secure connection to the processing bank. This way your information is safe. Regardless of the currency you have in your account, transactions are made in lei, at your bank’s exchange rate.

Transactions carried out on our website are reflected in your statement associated with the card you paid with (or in the blocked amounts section of the internet/mobile banking application immediately after payment) under the name „bilete.telegondolamamaia”.

Delivery and performance of the service

Tickets purchased through our platform are delivered exclusively electronically. They are sent as soon as payment confirmation has been registered to the email address you have logged in with. Online tickets can be submitted either from a mobile device (e.g. phone, tablet, etc.) directly from our platform (where the user must be logged in) or on paper by printing the document received attached to the email. It is the user’s responsibility to present themselves at the access control point (access area of a station) only once they have received confirmation of ticket issuance and with at least one viable way to present it (displaying the QR code or ticket ID, from a device screen, on paper or in another legible manner).

Cancellation policy

Cancellation of an unused ticket purchased less than 8 hours ago can be done directly from the platform. The purpose of this function is to allow the cancellation of a ticket whose use has been made impossible by the closure of the facility in case of bad weather, technical failures or personal reasons that make it impossible to commence with your trip.

The unused and uncancelled ticket can be used at any later date in the current season.

After cancelling a card transaction, the issuing bank will unlock the blocked amount on the customer’s account, in 1-30 days, depending on its policy

Cancellation of tickets out of the 8-hour period of purchase or refund for tickets already used is not automatically processed and is not normally carried out. For extraordinary situations (cases of bad weather or technical breakdowns that happen after the tickets were scanned for boarding or other situations of impossibility of carriage after scanning for boarding that are of company liability) please communicate the details on the company email within 48 hours of the incident. For orders paid by card, the amount will be refunded to the same card used for the transaction within 3-30 days after acceptance of the return.

Personal information handling

The online ticketing platform stores the login email address, data about the tickets purchased, when they were checked and invalidated, and information about the outcome of the payment transaction. The information is not sold, transferred or processed for any purpose other than the operation of the system. Information about IP addresses is processed by our system only in transit, as required for the two-way exchange of information, and is not stored.

Information about the payment method, identity and address of the payment method holder is processed exclusively on PlatiOnline (C Solution SRL) servers and is not stored by the platform.

Any person has the right to object, free of charge and without any justification, to the processing of his/her personal data or to withdraw his/her consent to the processing of his/her data. Please be informed that all data will be treated confidentially in accordance with the provisions of Regulation (EU) 2016/679 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation, applicable from 25 May 2018). Deletion of your data can be done following a request sent by email, but will result in the invalidation of purchased tickets if they have not yet been used. The method of payment directly at the ticket offices at the access points does not require the completion of personal data.

Cookies

The online ticketing platform does not use cookies. External services (e.g. C-Solution for card payment and Google for CAPTCHA verification) may set third-party cookies that are subject to the usage policies of these companies, where technically necessary.